 |
Oficjalny Banner Sieci -->
www.Cs-Zaborze.pl |
Autor |
Wiadomość |
Ka$anow@
Tymczasowo ON


Informacje
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 1263 Skąd: masz moj? M4?!
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:00 Regulamin na JailBreak By Ka$anow@
|
|
|
1. Regulamin stra?nika
- Stra?nik musi posiada? sprawny mikrofon.
- Zakaz podrzucania broni wi??niom.
- Zakaz jakiejkolwiek wsp??pracy z wi??niami.
- Tylko Simon wydaje polecenia wi??niom.
- Simon musi zajmowa? si? wi??niami.
- Stra?nicy, kt?rzy nie prowadz?, musz? pomaga? Simonowi.
- Zakaz zabijania wi??ni?w bez uzasadnienia (FreeKill)
- Stra?nik nie kampi w pomieszczeniu z broni? (GunRoom). Wyj?tkiem jest FreeDay.
- Stra?nik ma prawo zabi? wi??nia, kt?ry nie wykonuje polece?.
- Stra?nik nie podchodzi zbyt blisko wi??nia (prowokacja).
- Stra?nicy, kt?rzy nie prowadz?, nie zak??caj? Simona (strzelanie, gadanie przez mikrofon).
- Stra?nicy musz? si? dostosowa? do ?yczenia ostatniego wi??nia.
- Je?li stra?nik zabije bez uzasadnienia, musi wpisa? komend? "kill" w nast?pnej rundzie, da? FD, lub dosta? bana.
- Stra?nik musi zapozna? si? z regulaminem serwera.
2. Regulamin wi??nia
- Wiezie? mo?e zabi? stra?nika kiedy chce, jednak musi liczy? si? z tym, ?e stra?nicy mog? go za to zabi? (wyj?tkiem jest Ganiany i Chowany).
- Je?eli wiezie? robi bunt, mo?e by? zabity!
- Zbli?enie si? do stra?nika mo?e by? potraktowane jako atak na niego.
- Od??czenie si? wi??nia jest potraktowane jako bunt/ucieczka.
- Wiezie? nie musi s?ucha? polece? stra?nika, kt?ry nie jest Simonem.
- Wiezie? mo?e zosta? zabity jak nie wykonuje rozkaz?w.
- Wiezie? po wej?ciu do GunRoomu musi liczy? z tym, ?e stra?nik go zabije.
- Wiezie? kt?ry ma bro? lub granat, musi go wyrzuci? lub zosta? zabitym.
- Wi?zie? kt?ry by? ca?y czas w celi albo zrobi? bunt, nie ma ?yczenia.
- Ka?de zabawy typu Mam Talent, Quiz trzeba doko?czy? nawet b?d?c ostatnim wi??niem maj?cym ?yczenie.
3. Regulamin Gracza
- Gracz zobowi?zany jest do przestrzegania ka?dej zasady zawartej w regulaminie.
- Gracz nie u?ywa wulgaryzm?w.
- Gracz nie obra?a innych graczy.
- Ka?de za?alenia dotycz?ce ?amania regulaminu zg?aszamy na forum lub adminowi na u@.
4. FreeDay
-Musi si? odby? w dni: 1/7/14/21...
-Polecenia wydawane przez stra?nik?w s? ignorowane.
-Gdy wi?zie? wejdzie do GunRoom'u stra?nik mo?e do zabi?!
-Stra?nicy mog? pilnowa? GunRoom'u/kampi? w nim.
5. Zabawy
Gra w Simona
Zabawa polega na wykonywaniu polece? zadanych przez jednego gracza CT. Pocz?tek gry rozpoczynaj? tylko i wy??cznie s?owa : "Simon m?wi: Rozpoczynamy zabaw? w Simon'a" A ko?cz? : "Simon m?wi: Ko?czymy zabaw? w Simon'a". Ka?dy rozkaz musi by? poprzedzony s?owami "Simon m?wi" w innym przypadku wi??niowie wykonuj? wcze?niejsze polecenie zadane przez klawisza. Nowy rozkaz anuluje poprzedni. Za nie wykonanie polecenia Simona'a graczowi TT grozi ?mier?.
Chowany
Mo?e by? tylko 1 raz w tygodniu nie licz?c mapy bez broni.
Ganiany
Mo?e by? tylko 1 raz w tygodniu nie licz?c mapy bez broni.
Ostatnia reakcja
Rozpocz?cie gry poprzedzaj? s?owa "Bawimy si? w ostatni? reakcj?". Gra polega na wykonywaniu polece? jednego gracza CT. Ostatni kt?ry wykona rozkaz jest skazany kar? ?mierci. Gra ko?czy si? po zrozumia?ym wypowiedzeniu s??w klawisza np. Koniec zabawy w ostatni? reakcj?.
Pierwsza reakcja
Gra polega na wykonaniu rozkazu klawisza. Gr? poprzedza si? dos?ownymi i zrozumia?ymi s?owami np. "Bawimy si? w pierwsza reakcj?" Gracz kt?ry jako pierwszy wykona polecenie, ma prawo wybra? jednego z graczy swojego zespo?u, kt?ry ma zosta? stracony. Zabawa ko?czy si? dowolnymi i zrozumia?ymi s?owami np. "Koniec zabawy w pierwsz? reakcj?"
Sprey'e wy?ej/ni?ej
Gra polega na wykonywaniu przez minimum 2 graczy TT sprey'?w na wybranej wcze?niej ?cianie. Po wcze?niejszym ustaleniu, sprey musi by? zrobiony wy?ej b?d? ni?ej od poprzedniego gracza ( przy czym nie dotykaj?c pod?ogi/sufitu). Wygrywa gracz, kt?ry pokona swojego zawodnika maluj?c sprey'a wy?ej/ni?ej.
Mam talent
Gra polega na zaprezentowaniu przez gracza TT swojego talentu, kt?ry wyr??nia go w?r?d innych i bawi przy tym pozosta?ych. Je?eli talent rozbawi, spodoba si? CT to uczestnik zostaje przy ?yciu. W razie sytuacji odwrotnej, gracz ginie.
Miss Polski
Gra polega na zaprezentowaniu si? graczy TT w roli kandydatki do wybor?w Miss Polski. Zawodnicza ubiera stosown? do swoich zamierze? czapk? (/czapki), po czym prezentuje si? klawiszom. Przy przedstawieniu si? gracz powinien uwzgl?dni? imi?, wiek, zainteresowania itp. Miss jest tylko jedna, wi?c powinien zosta? tylko jeden gracz. Po kr?tkiej naradzie CT wybiera miss i ona jako jedna zostaje przy ?yciu.
McDonald
Zabawa mo?e odby? si? tylko i wy??cznie na mapach posiadaj?cych sto??wk?. Gracze CT prowadz? wi??ni?w do jadalni, po czym rozkazuj? im przej?? za lad?. Jeden z klawiszy wybiera, kt?ry TT ma by? kelnerem. Po podej?ciu do lady wi?zie? proponuje kart? da?.
Je?eli dania nie spodobaj? si? CT, to TT ginie.
Szkolny Quiz
Jeden gracz CT zadaje jedno pytanie graczowi TT. W razie b??dniej odpowiedzi wi?zie? ponosi ?mier?. Pytania nie mog? wykracza? poza materia? gimnazjum. Klawisz zadaje podchwytliwe pytanie TT. W razie b??dniej odpowiedzi wi?zie? ponosi ?mier?.
3 s?owa
Gra polega na doko?czeniu trzech s??w znanych piosenek. Gracz CT musi sformu?owa? przynajmniej 3 s?owa po kt?rych dalsza cz??? b?dzie doko?czona. W razie przekroczenia limitu trzech s??w, b?d? b??dnego podania tekstu gracz TT ginie.
Przys?owia
Gra polega na doko?czeniu przys?owia. W razie b??dniej odpowiedzi gracz TT ginie.
Gra w deagle
Zabawa polega na zabiciu gracza kr?tk? broni?. Zawodnicy wyznaczaj? pole w kt?rym ma si? porusza? TT/CT (tylko w linii poziomej r?wnoleg?ej do ?ciany). Jeden z zawodnik?w rysuje sprey'em odpowiedni? odleg?o?? z kt?rej b?dzie strzela?. Po jednym strzale zmiana pozycji TT idzie na miejsce CT i odwrotnie. Wygrywa ten kt?ry zabije swojego przeciwnika.
Kto rzuci dalej
Zabawa polega na rzuceniu broni? jak najdalej/najbli?ej. Ten kto rzuci najdalej/bli?ej wygrywa.
Ile mam naboi?
CT po prze?adowaniu broni wystrzeliwuj? dowoln? ilo?? kul. Zadaniem wi??ni?w jest odgadni?cie liczby naboi w magazynku. Odchylenie o poprawnego wyniku mo?e wynosi? 3. Odpowied? nie mo?e by? identyczna jak poprzedniego gracza TT
Nurek
Gra polega na jak najszybszym dostaniu si? do pustej broni kt?ra znajduje si? w basenie z wod?. Klawisze wrzucaj? bro? do wody. 2-5 TT staje na ko?cu basenu (mo?e to by? trampolina) i kt?ry we?mie bro? do r?ki wygrywa i jako jedyny zostaje przy ?yciu.
Babajaga
Gra jest odzwierciedleniem dziecinnej zabawy. 1 CT jest Baba Jag?. Reszta TT ustawia si? w okre?lonym miejscu (naprzeciw Baby Jagi w szeregu, w r?wnej odleg?o?ci). Gdy CT obr?ci swoja g?ow? w stron? ?ciany, TT ruszaj? w kierunku klawisza. Po wypowiedzeniu s??w "Baba Jaga patrzy", TT zostaj? w bezruchu, ka?da reakcja r?wna si? ?mierci. Po spotkaniu si? z CT nale?y ko uderzy? LPM (lewy przycisk myszy) Osoba ta wygrywa a reszta ginie.
Odmieniec
Gra polega na wpisaniu na say'u liczby 1 lub 2. Liczba TT musi by? nieparzysta. Je?eli cyfra b?dzie inna od pozosta?ych, jest on odmie?cem i powinien zosta? zabity. Je?eli trzy osoby wpisa?y 1, a dwie 2 to te kt?re wpisa?y 2 s? odmie?cami, bo wi?kszo?? wpisa?a 1.
Baton
Gra polega na tym, ?e CT m?wi liter? a wi??niowie musz? poda? nazw? batonu na t? liter?. Kto nie odpowie lub odpowie ?le, ginie.
Katy?
Gra polega na tym, ?e TT ustawia si? pod ?cian? i na strza? z deagla musi kucn??. W tym czasie CT ma nakierowane celownik na g?owy TT i strzela. Wygrywa ten, kt?ry prze?yje
Bieg skaza?c?w
Wi??niowie ustawiaj? si? w rz?dzie. Kawa?ek przed nimi, naprzeciwko siebie staje 2 stra?nik?w z M4/Deaglem/AK i mierzy w 1 punkt na sobie nawzajem (najlepiej w g?ow? albo tu??w).
Teraz prowadz?cy m?wi 'pierwszy, start'. Pierwszy wi?zie? ma przebiec pomi?dzy dwoma CT i ustawi? sie np. pod sciana. Mo?na skaka?, kuca?, i mo?na robi? zmy?ki zatrzyma? sie, zamarkowa? bieg itd.
Ka?dy z CT mo?e odda? po 1 strzale na ka?dego TT( jest 8 TT to 8 strza??w). Je?li skazanemu uda se przebiec, to prze?yje. Gra toczy si?, dop?ki zostanie 1 wi?zie?.
Pi?ka
Wi??niowie pisz? na say'u wyraz/s?owo podany przez stra?nika na say'u kto napisze jako 1 wygrywa. I wskazuje 1-2 osoby do zabicia w TT lub do prze?ycia.
Kozio?ki
W tej zabawie TT musi by? w 2 osobowych grupach. Pierwsza osoba kuca i druga musi przez ni? przeskoczy?, po czym sama kuca (nie mo?e i?? dalej) i kolega j? przeskakuje itd. Komu si? nie uda, przegrywa.
Kalambury
Prowadz?cy pisze na team sayu np. S?o? (o to mu chodzi) i przez mikro m?wi: Jest to zwierze, nie ma nosa, ma du?e uszy... Ten kto odgadnie, wybiera osob? do zabicia.
Polowanie
TT rozbiega si? na danym obszarze (na dworze lub w budynku), a jeden z CT wchodzi na wie?? lub gdzie? wysoko (tak aby widzia? ca?e pole po kt?rym biegaj? TT) i strzela do nich z AWP podczas gdy reszta CT pilnuje, aby TT nie uciekli, nie chowali si? albo ?eby nie wbiegli do GR. Ostatni ?ywy ma ?yczenie.
Wyb?r
Osoba prowadz?ca zadaje pytanie i daje dwie odpowiedzi. Wskazuje dwa osobne miejsca, w kt?rych TT staje wybieraj?c dan? odpowied?. Np. ci, co wybieraj? jedn? odpowied? id? w jeden k?t, a drudzy w drugi. Ci co stan?li w z?ym k?cie, gin?.
Chodz?ce wie?yczki
Dzielimy wi??ni?w na 2 dru?yny (dru?yny maj? jednakowe czapki). Na strza? z deagle'a robi? wie?yczk? i musz? przej?? jaki? kawa?ek. Mog? spa?? 2 razy i tam gdzie spadli, od nowa ustawiaj? wie??. Dru?yna, kt?ra przejdzie okre?lon? tras?, wygrywa.
Dyktando
By rozpocz?? m?wimy "Rozpoczynamy zabaw? w dyktando. S?owo/Zdanie do napisania, to..." W miejscu 3 kropek CT m?wi zdanie lub s?owo.
Box
Simon zaczyna gr? wpisuj?c komend? /box. Gdy tak zrobi gracze TT bij? si?. Ten, kt?ry przetrwa, wygrywa.
Lustro
Gdy przy ?yciu zostaje oko?o 3-4 TT CT ka?e 1 TT wyst?pi? na sprey'a, po czym strzela z deagla i i wykonuje kombinacj? ruch?w (Skacze, kuca, chodzi na boki). TT kt?ry wyst?pi? na sprey'a, musi powt?rzy? te czynno?ci. Je?eli si? pomyli, ginie. Na pocz?tek ?atwiejsze kombinacje, p??niej bardziej skomplikowane.
Wojsko
Gra polega na wykonywaniu polece? wydawanych przez Simona. Zabaw? rozpoczynamy tylko i wy??cznie s?owami: "Bawimy si? w wojsko", a ko?czymy: "Ko?czymy zabaw? w wojsko". Klawisz m?wi: "W prawo zwrot", to TT obraza si? w prawo. Ten kto odwr?ci si? ?le, ginie.
Kolory
Simon m?wi ?eby TT patrza?o si? na niego (aby nie kontaktowali si? na czacie dru?yny) i aby mieli totalny bezruch. Nast?pnie wydaje zrozumia?e polecenie, na przyk?ad: "Kto my?li, ?e ma ???ty kolor, niech podskoczy." Kto mia? inny kolor ni? ???ty, a podskoczy?, ginie, kto mia? ???ty kolor, a nie podskoczy?, ginie, a kto by? ???ty i podskoczy?, zostaje przy ?yciu.
You Can Dance
CT puszcza muzyk?, a TT ka?dy po kolei ta?czy. CT ocenia w punktach od 1 do 5. Kto b?dzie mia? najwi?cej punkt?w wygrywa, a reszta ginie.
T?umacz
Simon zaczyna gr? w t?umacza s?owami: "Rozpoczynamy zabaw?/gr? w t?umacza", a nast?pnie podaje s?owo lub zdanie do przet?umaczenia na j?zyk angielski.
Maraton ?miechu
Klawisz wychodzi na spray/?rodek i m?wi dowcip. Jak si? spodoba stra?nikom to przechodzi dalej. A je?li nie to ginie.
6. Bany
- Zabicie CT na Ganianym/Chowanym = ban 4h.
- FreeKill = ban 30min - 4h.
- Masowy FreeKill = ban 4h - tydzie?.
- Zabicie TT przed czasem (Ganiany/Chowany) = ban 5 - 30min (opr?cz prowokacji)
- Nadu?ywanie mikrofonu = Ban 15min - 1 dzie?
- Zakaz bugowania broni. Bugowanie = ban 30 min
7. Nakazy i zakazy
Bezruch - po wydaniu tego polecenia wi??niowie mog? wy??cznie rusza? myszk?. Zwyk?ego bezruchu nie trzeba odwo?ywa? (po wydaniu nast?pnego polecenia nale?y je wykona?).
Bezruch do odwo?ania - po wydaniu tego polecenia wi??niowie mog? wy??cznie rusza? myszk?, , lecz dopiero po s?owach CT "odwo?uj? bezruch" mo?na si? przemieszcza?.
Totalny bezruch - po tym poleceniu wi??niowie nie maj? prawa wykona? jakiegokolwiek ruchu. Zwyk?ego totalnego bezruchu nie trzeba odwo?ywa? ( po wydaniu nast?pnego polecenia nale?y je wykona?).
Totalny bezruch do odwo?ania - po tym poleceniu wi??niowie nie maj? prawa wykona? jakiegokolwiek ruchu, lecz dopiero po s?owach CT - "odwo?uj? totalny bezruch" mo?na si? rusza?.
8. Pozycja Buntu
- Gdy kt?ry? z wi??ni?w zrobi bunt, reszta musi kucn?? i patrze? si? w ziemi?. Gdy kto? robi pozycj? buntu, to wszystkie nakazy i zakazy s? odwo?ane.
- Gdy bunt minie, klawisz daje polecenia.
-Gdy nie ma Simona to te? jest pozycja buntu. |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Miszcz 2011-04-22, 17:09, w całości zmieniany 10 razy |
|
|
|
 |
Muffi.
JailBreak | AIM/AWP


Informacje
Pomógł: 3 razy Wiek: 28 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 351 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:22
|
|
|
Trzeba by doda?, ?e stra?nik musi mie? sprawny mikrofon.
No i zdziwi?o mnie to ?e CT mog? kampi? w GR, a mo?e lepiej gdyby CT podczas FD mog?o sobie zastrzec jedno pomieszczenie ( opr?cz GR ) ?
A no i jeszcze mo?e trzeba doda? dok?adniejsze zasady bezruchu itp ?
Mo?e ja spr?buj? opisa?:
Bezruch - po wydaniu tego polecenia wi??niowie mog? wy??cznie rusza? myszk?, skaka? i kuca?. Zwyk?ego bezruchu nie trzeba odwo?ywa? ( po wydaniu nast?pnego polecenia nale?y je wykona? np. udajcie si? na schody )
Bezruch do odwo?ania - po wydaniu tego polecenia wi??niowie mog? wy??cznie rusza? myszk?, skaka? i kuca?, lecz dopiero po s?owach CT - "odwo?uj? bezruch" mo?na si? przemieszcza?.
Totalny bezruch - po tym poleceniu wi??niowie nie maj? prawa wykona? jakiegokolwiek ruchu. Zwyk?ego totalnego bezruchu nie trzeba odwo?ywa? ( po wydaniu nast?pnego polecenia nale?y je wykona? np. udajcie si? na schody )
Totalny bezruch do odwo?ania - po tym poleceniu wi??niowie nie maj? prawa wykona? jakiegokolwiek ruchu, lecz dopiero po s?owach CT - "odwo?uj? totalny bezruch" mo?na si? rusza?.
P??niej zbior? kilka zabaw i mo?e je opisz? ; ]
Je?eli co? jest niezrozumia?e to piszcie, a reszta regulaminu jest niez?a ; ) |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Muffi. 2011-04-16, 11:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Miszcz
Jedyny Sprawiedliwy


Informacje
Zaproszone osoby: 5
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 865 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Syjon
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:25
|
|
|
W takim razie niech wypowie si? wi?cej graczy i admin?w JB, Ka$anow@, edytuj sw?j post i dodawaj ich pomys?y, jak ju? wszystkim regulamin b?dzie odpowiada?, to zostanie zaktualizowany na serwerze, a temat zostanie przyklejony na forum. |
_________________
LOVE
SENSI
MUSIC
|
|
|
|
 |
Sumekler


Informacje
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 370 Postawił 1 piw(a) Skąd: ten nick.?
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:37
|
|
|
Moim zdaniem mo?na wchodzi? do gr, ale nie mo?na wchodzi? na p??ki na kt?rych s? bronie.
[ Dodano: 2011-04-16, 11:38 ]
Muffi., a bezruch = ruszanie tylko i wy??cznie myszk? ;] |
_________________
|
|
|
|
 |
Wyzsza Klasa
Manowar Team


Informacje
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 111 Skąd: Ko?obrzeg
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:43
|
|
|
Poradnik ok.Chocia? w regulaminie brak zabawy w simon m?wi. |
_________________
KOOOCHANIE WR?CI?EM! |
Ostatnio zmieniony przez Wyzsza Klasa 2011-04-16, 11:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
WojaKk [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:43
|
|
|
Bardzo ?adny regulamin ;) |
|
|
|
 |
Tutis

Informacje
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 171 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gostynin
|
Wysłany: 2011-04-16, 11:55
|
|
|
Bardzo dobrze napisany poradnik ale wykre?l z regulaminu stra?nika "Stra?nik musi posiada? mikrofon" albo "Stra?nik musi posiada? sprawny mikrofon." To oznacza to samo ; d |
|
|
|
 |
Ka$anow@
Tymczasowo ON


Informacje
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Lut 2011 Posty: 1263 Skąd: masz moj? M4?!
|
Wysłany: 2011-04-16, 12:16
|
|
|
Tutis potem to zmienie wyzsza klasa zabawa w simona jest |
_________________
 |
|
|
|
 |
Muffi.
JailBreak | AIM/AWP


Informacje
Pomógł: 3 razy Wiek: 28 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 351 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: 2011-04-16, 12:23
|
|
|
Bezi, nie wiedzia?em, czy mo?na skaka? i kuca? to napisa?em, ze mo?na.
Ka$anow@, chodzi?o mi o to ?eby? doda? "sprawny" do pierwszego podpunktu a nie pisa? go jeszcze raz ; p |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bulletproof
Opiekun JB


Informacje
Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 591 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gostynin/P?ock
|
Wysłany: 2011-04-16, 12:31
|
|
|
Ladny przejrzysty poradnik tylko troche z tym kampieniem CT w GR jest dla mnie nie tak ale ogolnie fajnie :) |
_________________

 |
|
|
|
 |
WojaKk [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-04-16, 14:12
|
|
|
Dodaj:
- Zakaz bugowania broni podczas pojedynku na deagle/scouty/awp |
|
|
|
 |
Wyzsza Klasa
Manowar Team


Informacje
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 111 Skąd: Ko?obrzeg
|
Wysłany: 2011-04-16, 16:52
|
|
|
Dodaj
-Nadu?ywanie mikrofonu-ban |
_________________
KOOOCHANIE WR?CI?EM! |
|
|
|
 |
Bulletproof
Opiekun JB


Informacje
Pomógł: 16 razy Wiek: 30 Dołączył: 25 Lut 2011 Posty: 591 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gostynin/P?ock
|
Wysłany: 2011-04-16, 18:57
|
|
|
Tam dodaj do tych 3 Freeday'ow na mape ze nie moga byc 2 pod rzad. By najmniej mi sie tak wydaje :) |
_________________

 |
|
|
|
 |
Sumekler


Informacje
Dołączył: 08 Sty 2011 Posty: 370 Postawił 1 piw(a) Skąd: ten nick.?
|
Wysłany: 2011-04-16, 19:15
|
|
|
Ka$anow@ napisał/a: | 12. Poprawne zacz?cie zabawy w simona i jej zakonczenie: "Sajmon m?wi bawimy si? w Sajmon'a" A ko?cz?c : Sajmon m?wi ko?czymy zabawe w Sajmon'a. |
Powinno by? w " Simon m?wi " |
_________________
|
|
|
|
 |
Muffi.
JailBreak | AIM/AWP


Informacje
Pomógł: 3 razy Wiek: 28 Dołączył: 27 Gru 2010 Posty: 351 Skąd: Braniewo
|
|
|
|
 |
BOT AUTOZAMYKACZ Pilnuje porządku

Wiek: 1
Dołączył: 02.08.2009
Posty:
Skąd: Z Cs-Zaborze.PL
|
Wysłany: 2011-12-23, 19:19 BOT AUTOZAMYKACZ
Wiadomość wygenerowana automatycznie
|
Ten temat został Przesunięty przez: Shift |
|
Z pozdrowieniami, Zespół Cs-Zaborze.pl. |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Copyright 2010 by www.cs-zaborze.pl
|
Designed: ProGraphic93.deviantart.com Encoded: zagi.pl
| |
|