Z3b3k

Informacje
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 3
|
Wysłany: 2010-09-20, 21:29 Najbadrziej przydatne CFG ;] ; ]
|
|
|
Podstawowe
timeleft - mo?na napisa? w czacie - pokazuje ile zosta?o czasu do ko?ca rundy
nextmap - mo?na napisa? w czacie - wy?wietla jaka b?dzie grana nast?pna mapa
bind "x" "y" - ustawia komend? ("binduje") y na klawisz x np.: bind "space" "say siema wszystkim"
bind "x" "y;z" - ustawia komend? ("binduje") y i z na klawisz x np.: bind "space" "say zal;retry"
quit - wychodzi z CS-a, najszybszy spos?b na wyj?cie z gry - otwieramy konsol? (~), naciskamy "q", naciskamy "TAB" i naciskamy "ENTER".
retry - ??czy si? z ostatnim serwerem na jakim grali?my.
kill - Zabija Ciebie.
?rednio-zaawansowane
hud_fastswitch 0/1 - okre?la czy chcemy (1) prze?acza? bro? w spos?b szybki bez potrzeby potwierdzania przez klikni?cie myszki
adjust_crosshair - zmienia kolor celownika
net_graph 0/1/2/3 - w zale?no?ci od ustawienia pokazuje nam wykres na kt?rym naniesiony jest nasz ping, loss, fps itd.
net_graphpos 1/2/3 - ustawia pozycj? ww. wykresu
sensitivity X - ustawia czu?o?? myszki, domy?lnie = 3
m_filter 0/1 - ustawia filter ruchu dla myszki. Je?li masz dobr? myszk? i podk?adk? polecam wy??czenie tego.
fps_max X - ustaw 100.
rate, cl_rate, cl_updaterate - s?u?y do ustawienia po??czenia internetowego, opcje dotycz?ce tych ustawie? wymagaj? osobnego tematu.
cl_allowdownload 0/1 - ustawia czy mo?emy pobiera? dane z serwera podczas ??czenia si? do gry. U?yteczne gdy nie chcemy czeka? na ?ci?gniecie plik?w (g??wnie d?wi?k?w)
Zaawansowane
ex_interp X - ustawia interwa? z jakim HL oblicza przej?cie modelu graczy z dw?ch r??nych pozycji przy odbiorze pakiet?w. 0.1 jest domy?lne i jest zalecane dla s?abszych sieci, 0.01 jest najlepszym ustawieniem do grania po sieci LAN i na serwerach z wysokim tickrate i niskim pingiem.
m_yaw X - ustawia pr?dko?c z jak? myszka porusza si? po osi poziomej, domy?lnie 0.022
m_pitch X - ustawia pr?dko?c z jak? myszka porusza si? po osi pionowej, domy?lnie 0.022
cl_bobup X - ustanawia jak bardzo gracz ma z?udzenie "kiwania si?" podczas strzelania/chodzenia/biegania/otrzymywania obra?e?, 0 wy?acza.
cl_bobcycle X - jw. UWAGA! Ustawienie tutaj warto?ci poni?ej 0.1 spowoduje, ?e gracz b?dzie mia? z?udzenie ?e ci?gle kuca:) Na w?asn? odpowiedzialno?? :)
cl_bob X - jw. 0 wy?acza
gl_playermip 0/1/2/3 - rozmazanie tekstur modeli postaci, 0 wy?acza, na serwerach granie z picmipem > 1 jest zabronione.
gl_picmip 0/1/2/3 - rozmazanie tekstur mapy, 0 wy?acza, na serwerach granie z picmipem > 1 jest zabronione.
cl_weather 0/1 - wy?acza/w?acza pogode np. na aztecu
r_drawviewmodel 0/1 - wy?acza/w?acza widok broni.
hud_draw 0/1 - wy?acza/w??cza interfejs. Przydatne je?li chcemy zrobi? fragmovie.
fastspirtes 0/1/2 - ustawia jako?? granata dymnego. 0 - najlepsza, 2 - najgorsza.
Zakazane
gl_monolights 1 - trzeba wpisa? przed wej?ciem do gry, ZAKAZANE NA WSZYSTKICH SERWERACH - wykrycie b?dzie skutkowa?o perm banem - komenda wy?acza cieniowanie na mapie, wi?c ca?a mapa jest jasna. Wykrywalne przez zrobienie screenshot?w. |
|